Eller?

Värktabletterna är slut och det slutar aldrig att blöda ur mitt hål i munnen. Tanken var att jag skulle vila när pojken somnade och sedan rockaloss med dammvippa och tvättkorgar men det känns som att det blir ryggläge i soffan(jag har en ny och suverän läptåpkudde). Surfa tapeter är ganska trevligt. Någon som har bra tapettips? Eller en massa flyttkartoner? Eller nån kul idé? Eller ett bra tips? Eller?

Imorgon ska vi skriva kontrakt och förhandla om renoveringen och förmodligen även till vårdcentralen, lillen har ont ibland när han kissar.


Kommentarer
Postat av: mommo



Jag har skickat ett mail till dej!Läs det!

2009-04-16 @ 00:33:14
Postat av: Herr E

Har av dig om kroken inte får någon plats hos er. :D

2009-04-16 @ 00:45:41
URL: http://www.ejrevi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0