99 cm lång

Idag har pappan och sonen varit på treårskontroll. Han klarade sig finfint.
Jag frågade vad honom vad han fick göra hos doktorn och han svarade

R: "Hon vägde hur lång jag var med en pinne på huvet och jag vägde JÄTTEMYCKET!
Också hade dom en fotboll och klossar och bilder med bilar å grejer"

Jag: "Pappa sa att du fick rita en teckning, vad ritade du?

R: "En delfin som hoppade upp ur vattnet med ett plask."

Jag: "Pappa sa att du ritade en glad ballong"

R: "Meh, det var faktiskt en glad delfin"

Jag: "Varifrån har du fått Lokan som du håller i, har ni varit och handlat?"

R: "Pappa var och handlade den åt mig."

Jag: " Va? Var pappa och handlade utan dej?"

R: "JOO, jag orkade inte föja för jag var sjuk. Han handlade på IcaMaxi någonstans, sedan körde han mot rött."


Man ska inte alltid lita på vad treåringen säger.

Kommentarer
Postat av: Catta

Tjejen från den nya serien true blood! den går på svt! har du sett?



jasså, så du tycker jag är lik henne? haha ja det var ju kul å höra, jag tycker att hon är söt =P men lik varandra vet jag inte precis om jag tycker att vi är. men kul att höra=)

2009-08-26 @ 22:32:19
URL: http://skildrandetankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha!Så himla rolig han är gullungen!

Nää,man kan inte tro på allt han säger.

Att pappa kör mot rött säger han ju ofta när man kör i stan!Och det lät ju trovärdigt alltihop.Förutom att man inte lämnar honom hemma själv!

Han är en glädjespridare i alla fall.

Mommo

2009-08-27 @ 09:24:55
URL: http://optimalprimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0