Broken glasses



Hade lagt fram glasögonen på soffan vid telefonen så att jag skulle komma ihåg att ta på mig dom innan jag åkte på jobbet men på grund av trötthet missade jag dom och telefonen. Det är inte lätt att komma ihåg glasögon när man inte är van att använda dom. Men jag har börjat ha så ont i huvudet och när jag använder dom har jag ingen huvudvärk, konstigt.

När jag kom hem letade jag dom utan att hitta dom. Jag frågade då Rocky som sa: "Jag rivde sönder dom". Vi letade under soffan och visst låg dom där. Trasiga. Biten som är borta är fortfarande borta. Själva metallpinnen är avbruten.

André tycker att det var bra för att dom är omoderna(?!). Jag har iaf haft mina Chloébrillor i 8 år. Kanske är dags för uppdatering av synen och brillorna. Men så typiskt.

Rocky sa att dom gick sönder när han provade dom.
 
Han börjar var dyr i drift.



Kan man använda linser med utgånget datum?

Kommentarer
Postat av: Anna

Din son är ju jätte rolig. Först boken som gick sönder när han läste, nu glasögonen som gick sönder när han provade dom.

Jag tycker faktiskt att du var fin i dom där glasögonen även om dom var 8 år!

2009-02-06 @ 11:47:11
Postat av: J

Jaa de kan man

2009-02-06 @ 11:48:15
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: J

Kan inte, ska på 80kalas på söndag.

2009-02-06 @ 15:31:09
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna senaste inlägget på mitt hår! :)

2009-02-07 @ 14:24:11
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0