Visdom

Var till tandläkaren idag, tidigt som tusan. Det var bara jag och en sköterska eller vad dom nu kan kallas på hela våningen. Jag ska dit igen om ett par veckor, då ryker min visdomstand eller kanske inte. Det är hål i den, jag ska få avgöra själv om jag vill ta ut den. Hon sa att det gör bara ont att dra ut dom i underkäken, dom i överkäken känns bara som en vanligt tand när man drar ut dom.

André är på körskolan. Han har sin första körlektion, han tror att körläraren ska skjutsa hem honom efter lektionens slut.
Hahaha.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hmm vilket konstigt resonemang! Jag har dragit ut en i underkäken och jag tyckte inte det tog ont. Dessutom lider jag av enorm tandläkarskräck!

2009-02-11 @ 10:02:03
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: J

dom kan skjutsa hem en eller tom hämta upp en men det tas från lektionstiden =/

2009-02-11 @ 12:27:19
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Jonsson

Precis mittimellanjessica!

2009-02-11 @ 13:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0