Dreams

Jag vet att det inte alltid är kul och fascinerande att läsa om andras drömmar men jag ska försöka hålla det kort.
Jag sov en stund innan jobbet idag och var med om någonting kusligt.


Drömde om mina fötter, dom var kalla, jag bröt dom och jag snubblade omkring i hela drömmen. André kastade ut mig i trapphuset för han trodde att jag var full. När jag vaknade tyckte jag att det var läskigt och jag hade fortfarande ont i fötterna.
När jag stod och lagade lunch klarade jag inte mer smärta, jag trodde att det var fel på sockarna så jag tog av dom.
Det var inte fel på sockarna. Jag har medans jag sov tagit på mig ett hårgummiband runt foten.

Jag slumrade i soffan och hade tagit ut hårbandet och lagt det på bordet innan jag slocknade, det kommer jag ihåg.

Visst är det sjukt!

Jag har fortfarande kvar ett rött och svullet märke eftersom att min hud inte riktigt gillar alla metaller.

Nu är det God Natt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha!Tack för ett gott skratt!Det måste ju ha gjort jätteont men kul att läsa om!Men VRFÖR skulle du överhuvudtaget "trå" ett gummiband runt foten...har du så ofta????

Ha en bra dag,förmodar många vill bada idag så hoppas du inte har gummiband runt fötterna så att du inte får ont av det idag!

Mamma

2009-01-24 @ 10:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0