Eddafest och lust

Rocky fick följa med på Eddafest ikväll, han har skött sig och lekt och busat och dansat. Efter mat och prat hoppade vi ner i vattnet. Vi har varit i alla pölar och vi är dyngtrötta, ja han sover redan. Jag ska bara tvätta håret sedan ska jag oxå sova. Jag älskar att göra saker med min Rocky, att få se honom bada och dyka och göra saker som han tycker är kul är så härligt.

Lust, jag har fått tillbax min livslust och blogglust och hemmalivslust. Jag tror att det kom i samband med att julen åkte ut. Eller ja, det står i köket. Nu ploppar idéer och pyssel upp hela tiden och jag vill städa, jag vill diska jag vill tända ljus, jag vill mysa. Rocky tyckte att det var lite tråkigt att plocka bort julen igår så vi började klä om en lampa. Ska visa en annan dag.



Ville bara lägga in en bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0