Inte nu

Förkylningen har satt igång på riktigt i mitt huvud. har varit trött sedan ja, resan till Paris började och nu dunkar huvudet och det är som stopp någonstans där uppe. Imorgon är det en stor dag. Jag och Karro ska umgås utanför jobbet, tjejen har tagit semester för att vi någon gång ska kunna umgås. Vi turas om att ta ledigt när vi vill göra någonting. Det är hockey och barhäng som står på menyn. Pappan i hushållet ska oxå ut på hockey och barhäng, men vi har fixar olika barer så att vi ska slippa träffas, haha. Hoppas att inte febern slår till bara. Lillen är febrig igen men har mått bra under dagen. Men lika risig som i natt är han inte.

Det här inlägget har endast uppstått för att jag inte vill diska. Varför tror man att man slipper det om man väntar tills berget är högre än julgranen.

Oj vad jag ångrar att vi julpyntade nu.

Äh, nu måste jag diska. Sedan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0