Lista

Har träffats från två håll.


8 favoritprogram

- Desperate Housewives
- 2½ men
- Californication
- Philofix
- Sköna gröna hem
- Family guy
-  Mitt vattengympaprogram
- 40graderstvättprogrammet

8 saker jag gjorde igår

- Semlor
- Kliade mig efter att jag råkade komma i kontakt med mandelmassan
- Drack 10 koppar kaffe pga tristess
- Shoppade gröna prylar till köket
- Åt mysmiddag med Rocky på Max
- Förlorade i memory och jag som hade tänkt lära honom reglerna så att han inte blir en sån unge som fuskar i alla spel!
- Byggde pärlplattor
- Sov som en stock innan Rocky somnade

8 saker jag ser fram emot

- Helgen - Fritidfest!
- Att laga Canelloni(stavas?)
- Min födelsedag
- Betald semester
- Andrés körkort
- Flytta(inte aktuellt men i framtiden någon gång)
- Att storhandla på MAXI
- En blöjfri unge

8 favoritplatser

- Där jag sitter nu, på golvet nedanför soffan
- Sängen
- Badkaret
- Stugan
- Förarsäten i bilar
- Hemtrevnad
- Rockys säng
- Soffan

8 saker på min önskelista

- Bil
- Bourgie
- Aaltovas
- Ring
- Boende
- Gröna gardiner
- Tapeter
- Uteplats


Kommentarer
Postat av: J

Weee har du också gått igång på grönt kök?? Det enda jag saknar nu är en grön kökslampa, vill ju som ha en sån som karro men den e ju såååå dyr =/

2009-01-29 @ 12:44:21
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ska lägga upp skvaller varannan vecka, direkt tidningen dimper ner. jobbar du imorgon? jag jobbar från 15.

2009-01-29 @ 15:42:48
Postat av: Carro

Jag har en stark känsla av att om vi skulle gå på hockey tillsammans så skulle vi ha jättekul! haha Du har så rätt, det finns massor att fundera över, för många gånger är det ju inte spännande hela tiden. Sitter och skrattar lite för mig själv när jag läser din kommentar om att han trodde att du var gravid :) Den var bra!

2009-01-29 @ 20:27:20
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0