Listigt

TODAY

Outside my window...  Lister, säckar med tapeter och fönstren är dammiga i sinne.
I am thinking...jag borde göra annat än detta
I am thankful for... all hjälp med flytten. Far och mor, tack för all hjälp med renovering och städning mm. Bror tack för barnpassning. Andrés kompisar, 1000tack för all hjälp med bärande och släpande.
From the kitchen... Fulla skåpar, och lite till ska jag trå in.
I am wearing... Lite, det är varmt här hemma.
I am creating... Kaos, men det kommer att bli bra.
I am going...  ska fortsätta med upplockningen, har en dröm om att nå köksbordet ikväll.
I´m reading... bloggar, min dator ligger nerpackad så jag försöker hitta mina favoriter på Andrés dator.
I am hoping... Hoppas på en toktrevlig festivalkväll i öltälten imorgon
I am hearing... Skratt och bilar, staden lever upp när vädret är på topp och stan är full med fyllon.
Around the house...Bilen på framsidan pga. sofffullt garage, ja bilar på alla sidor pga. bygge av nya parkeringar.
One of my favorites things... Min semester, jag njuter av varenda minut med min storkille, synd bara att min större kille måste jobba hela tiden.
A few plans for the rest of the weak... Shoppa, vina, öla, slappa, njuta och sola.
A picture to share... Andrés dator innehåller inte så mycket pics.


Haha.

Haka på nu mina bloggande vänner.


Kommentarer
Postat av: Jonsson

Tre kungar i SAIK's historia!

2009-07-04 @ 22:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0