Städning pågår

Rocky vilar, jag skurar och plockar. Ett rum är färdigt bara fem kvar. Jag ser lika pigg ut nu som när jag vaknade i morse. Nu ska jag ta på mig tofflorna igen och bära upp mer tvätt, har hunnit med 6 maskiner och har fortfarande en tvättkorg kvar men den fixar jag i natt. 

Funderar på en bra belöning efter allt städande, kanske blir ett bad så att Rocky får göra någonting kul idag. Då kan jag dricka kaffe. Här hemma gör vi aldrig kaffe. Jag tycker att våran kaffebryggare är ful så jag har ställt den i ett skåp och ingen orkar ta fram den. Jag kanske ska göra mig en kopp kaffe(eller termos) för att orka vidare och då kan vi baka chokladbollar ikväll.


Imorgon blir det hockey!

Det här blev bara svammel.




Jag har inte visat Rockys premiäråk så det kommer nu. Tips på hur man lär honom att åka kan behövas.





Killen tyckte att det var "Lätt som en plätt".


Kommentarer
Postat av: Herr E

Sander fick nöta, nöta och åter nöta innan det äntligen släppte. Ett tips kan vara att ta med en dryckesback eller en kona han kan skjuta framför sig på isen. Då får man liksom ett stöd att hålla sig i.

2009-03-04 @ 23:57:28
URL: http://www.ejrevi.com
Postat av: J

Hehe han hade då rätt outfit =)

2009-03-05 @ 19:12:58
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0