Svea

För ett par år sedan gled alla runt med Sveakläder. Jag hade ett par tjocktröjor i olika färger. Hittade min mörkblåa för ett tag sedan och jag tror att Rocky kan ha den snart.
Jag såg en tjej med en grymt fin Sveaväska idag. Ångrar att jag inte frågade henne var den kom ifrån.
Det var en grå axelremsväska. Perfekt för bad, utflykter, skötväska, laptopväska, helt perfekt storlek såg den ut att vara.
Har hittat en blå men vill ha en grå.
Finns den i stan? Någon som vet?

Den här är det.



Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har en blå :) Fick min i julklapp, men skulle tro att den kan finnas på nelly.com eller i umeå på svea-butiken. Kram

2009-03-22 @ 00:09:01
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag är supernöjd med min och den rymmer bra med saker. Jättebra om man ska ha med sig datorn till exempel :) Hoppas du blir nöjd med den också om du köper en!

2009-03-22 @ 18:50:47
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0