Väntan

Sitter och väntar på mina älsklingar. Jag trodde att jag inte skulle hinna märka att André är borta men det har jag faktiskt. nu längtar jag efter att se honom. Han har inte haft någon telefon så vi har inte kunnat höras. Jag vet inte var han är eller gör. Det är jag inte van. Fick ett samtal från en telefonkiosk på Arlanda mitt på dagen. Sovstället dom hade fixat sket sig och dom har hyrt våningssäng på Arlanda under natten. Rocky har varit hos mina föräldrar och busat och är förhoppningsvis på väg hem nu. Jag har inte en susning om när André dyker upp.

Ikväll blir det tvkväll i soffan och en tidig kväll pga en sjukt pigg unge imorse.

Höres

Kommentarer
Postat av: Ida

Matchen var verkligen spännande igår! Kan tänka mig att din sambo är gode nöjd över att han fick uppleva en sådan match på plats, inte illa!

2009-03-17 @ 21:57:41
URL: http://minatrerum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0