Elstrul

Jag sitter ihopkrurad vid datorn. Vi sitter på golvet, eluttaget som jag brukar använda har gått sönder och min bärbara dator klarar sig inte om inte den får el i sig hela tiden.

Idag har det varit en bra dag, riktigt bra. Sjukt varmt var det när jag skulle gå till jobbet så vi åkte direkt upp till vitberget och fortsatte skurningen av storapoolen. Då blev det svart och regnet föll så vi gick ner till korvgubben och åt lunch och sedan tillbaka till badhuset. Jag gillar att arbeta på andra ställen än edda, att känna friheten, att kunna göra vettiga saker även fast vi är överdrivet mycket personal sånna här dagar.

Nu ska jag bara hitta på nåt vettigt att göra av kvällen. Min hjärna tror att klockan börjar närma sig sovdags.

Finns det någon där ute som behöver ett badrumsskåp? Vi har ett par som ligger i ett skåp, funderar på att bygga ihop dom och se hur dom ser ut.

Kommentarer
Postat av: Heléne

Du har ju ett riktigt bra jobb,bumman!

Vi har väl också nån del till omnämnda badrumsskåp i förrådet här tror jag!Högt,vitt och smalt är det i alla fall.

2009-05-21 @ 17:52:24
URL: http://optimalprimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0