Kaffe

Jag har börjat ha sjukt ont i huvudet när jag ör ledig och det hjälper inte med värktabletter. Har nu förstått att det är på grund av kaffebrist. Tio minuter efter att jag har drucckit en kopp försvinner värken. Hur blir man av med koffeinberoende?
Det är ovärt, jag blir inte ens pigg av kaffe.



Jag höll just på att köra över en cyklist, en dumjävel som cyklade ut på e4an när 40 bilar hade grönt. Hur kan man vara så dum i huvudet? Iofs så vet jag vem killen är och att han har någon sorts utvecklingsstördhet. Det var pulshöjande kan jag lova.

Ikväll kan jag visa de tapeter vi har valt. MIn dator är upptagen, Roocky har fått ett dataspel. Jag kmmer aldrig mer att få röra min egen dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0