Nya tider

Det är på gång nya tider, eller nya idéer som ska gå från idé till verklighet. Jag kan inte gilla det. Jag gillade inte Handlar´n heller, det blev bra men jag står för att jag inte gillade grejen.
"Man måste satsa för att vinna", visst men det kanske beror på vad man är sugen på att satsa och spela med.

Jag tycker att det är lite jobbigt just nu.



Dessutom är Rocky riktigt risig, jag sitter här i soffan bredvid honom med vattenglaset i ena handen och en spyhink vid fötterna. Han är febrig, knallrosa och andas tungt mellan hostningarna, ibland vaknar han och yrar om någonting. Jag tittar ut på björkarna som har blivit gröna och vet att termometern visar många plusgrader.

Jag vill var ute och cykla och leka med min glada och friska unge.



Jag har även panik inför flytten, mycket som ska packas, renoveras, städas och allt sånt. På semestern dessutom.
Vi kommer aldrig att kunna bestämma tapeter och jag vet att jag kommer att måste fylla flyttlåda efter flyttlåda.
Ingen vill ha våran lägenhet, på måndag blir det visst en ny visning. Vad är det jag har missat? Jag som älskar den här lägeheten.


Jag har inte en bra dag idag.

Kommentarer
Postat av: Carro

Du ska se att allt kommer att bli alldeles underbart när det är färdigt. Magnus och jag flyttade också under våran semester och jag måste säga att jag tycker det gick över förväntan. Det är förmodligen bara en sån dag då allt känns jobbigt, men det vänder ska du se :) Med tanke på alla spelkvällar som tagit plats hos er, så måste du ju ha många tjänster att lösa in då lådor ska bäras ;) haha KRAM Carro

2009-05-15 @ 15:58:43
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0