Power Birds



Sånna fåglar ska jag måla på matbordet.

Kommentarer
Postat av: Catta

Tack tack=) jag är nöjd med resultatet

2009-05-11 @ 08:34:59
URL: http://skildrandetankar.blogg.se/
Postat av: anna

men vem kommer då vara på vitbergs? jag å johanna. bara jag har henne så går de bra, men ni då? grillen kommer att gå under.

ni kommer vara bjudna först, jag lovar!

2009-05-11 @ 11:42:29
Postat av: Malin Inspiration & design

Hanna; Hej! Stolarna kommer från ILVA. Tyvärr så tror jag inte dom säljs längre. Har inte sett dom på hemsidan. Så typiskt när man hittar något man gillar. Vi köpte dom på ett erbjudande och dom kostade kring 600 kr styck har jag för mig.



Trevlig kväll!

2009-05-12 @ 17:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0