Till nya lägenheten

Vardagsrummet:

Woods från Cole & Son på två av väggarna och de andra två ska målas vita.

Sovrum:


Svart, grå, vit och lite beige fondvägg och tre vitmålade väggar.

Rockys rum:


Han fick en bilartapet, inte den på bilden utan en med bilbana. Den ska sitta på en liten vägg som han ska få ha som lekvägg.


På väggen vid fönstret ska kanske denna sitta, resten av väggarna kanske bli vita.

Extrarummet (eller AIKrummet, eller spelrummet, eller gubbdagiset):

Det blir en pippigul(eller AIKgul) randig tapet och en svartrandig tapet.
Hittar inga bilder.

Kök.
Hittar ingen bild på den heller, jag kommer helt enkelt inte ihåg vad den hette. Den har en vit botten med svarta grenar(?) på. Jag kommer inte ens ihåg hur den ser ut.

Hallen:


En randig tapet, inte den på bilden. Kanske en grå/vitrandig. Det ska vara liggande ränder. Vi har inte hittat någon ännu.

Det var det. Toaletten ska få en kul färgglad tapet.

Jag håller tummarna för att vi ska få den imrogon. Det ska bli spännande och se om den ser ut som vi tror att den gör.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Träden fonden och Rockys tapet gillar mest!

De andra är också jättefina!!!!!

Liggande ränder låter helläckert!

Då hämtar jag gullungen efter jobbet!

Jag längtar!

2009-05-29 @ 00:59:17
URL: http://optimalprimes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va kul med ännu en tavla, vad blev det för motiv denna gång?

Jag hade tänkt göra en snart, men har inte haft tid, sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra heller...lättare om man har nån anledning att ge bort den kanske? :-)

Ok, tack för tipset..jag beställde mitt från nätet, men de e ju bra att veta att man även kan köpa i stan, även om de e som du säjjer att de kanske inte har pärlorna inne alltid.

Så man får nog planera lite i förväg...



Var brukar du köpa tavlorna?

Gallerix eller?

2009-05-30 @ 22:36:04
URL: http://lollanslivs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0