Kul kväll?

Har stått och tittat på när småbarna har haft disco ikväll. Mycket underhållande att se på hur dom "raggar" och tjollar sig.
En kille berättade för en fritidsledare att han hade spenderat en hel förmögenhet på godis. Det var 8 kronor.
En kille var så trög att jag inte ens förstod att han var seriös(han var hockeyspelare).
Tjejerna var fina med klänningar och fjortiskladd i ansiktet, killarna hade mjukiskläder och mössa. Det fanns faktiskt en kille med snygga kläder.
Två eller tre bra låtar har blivit helt förstörda för mig eftersom att jag har lyssnat på karaoke i 4 timmar, samma låtar, lika illalåtande i flera timmar.
Underligast av alla var dom som byggde garderoben som kom och frågade mig var discobesökarna skulle hänga av sig jackorna. Då var jag tvungen att förklara att dom byggde garderoben, dom hade inte en aning om vad det var för stålställningar och galgar dom hade kämpat med i 30 minuter.

Nu säger jag god natt. Är hemma på 9timmarsvila innan jag får börja arbeta igen och jag tror nästan att någon vill ha skjuts hem från krogen på en stund.

Det har varit en kul kväll.

Kommentarer
Postat av: J

Haha fast jag minns när man fick ett "fika" i högstadiet för typ 10-12 kr, det var en deliboll och en läsk och det köpte man typ aldrig för det var så dyrt...

2009-10-31 @ 12:09:16
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0