Bildboom

Min Ifån har kajkat idag, jag är absolut inte nöjd med mitt val av telefon. Som tur var kom två fånägare hit ikväll och fick igång den. Inte ens på tre kunde dom hjälpa mig, pappskallar. Förde iaf över mina bilder i telefonen.


Killen som gillar att hjälpa till med matlagning. Sallad är en favorit


Mina nya dyrskor som jag tror gör susen för mina fogar och min rygg.

 
Myskvällar med finglas är våran grej.


Vårplask, sekunden efter badade han i pölen. Som förövrigt är favoritpölen.


Första turen på trehjulingen.


Glasspaus innan bad.


Killen älskar rökt fisk och tycker att de är kul att leka med huvudet.


Han tycker att det är så gott att han försökte ta en tugga av huvudet.


Milkshake.


På väg hem från dagis. Koppel på trehjulingen i backarna.


Konstig min.


Kommentarer
Postat av: K

MBT är sjukt bra skor! Har själv köpt två par, fast i gympaskor format (heltäckande). Har aldrig ångrat mig, suveränt ergonomiskt för kroppen.

2010-04-17 @ 23:32:48
URL: http://www.dearkristina.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0