Fortfarande ont

Jo, jag och min mun firar 10 dagar av smärta idag. Jag åke till tandläkaren idag oxå för att jag trodde att dom skulle hjälpa mig. Dom tittade pratade om 8an. En föreslog att dom skulle dra ut visdomstanden i överkäken. Jag berättade att det inte fanns någon sådan. Dom frågade om jag ville ha bedövning jag svarade: JA, bedöva mig!
Sedan började dom spola och skrapa och gräva. Tydligen så hade jag så pass halkigt tandkött att dom var tvungen att ropa in två händer till. Sex händer grävde i min mun för att kunna skära bort ännu mer tandkött.

Så nu sitter jag här med en spottkopp(kan inte svälja), ännu mindre tandkött, en son som spelar tvspel och en massa, massa värk. Nu hoppas jag på feber, annars kommer jag aldrig få någonting som tar bort mig smärta.

Ska laga mat nu och återgå till att äta flytande ett par dagar.

Kommentarer
Postat av: frida

aj då lät inte alls kul!!:( hatar tandläkaren!!

2010-04-27 @ 14:12:27
URL: http://shooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0