Lågt

Jag är trött. Mitt järnvärde eller hb låg på 99 i fredags. Det brukar ligga på 117 så jag har klarat mig utan järnpiller. Nu är det andra bullar. Barnmorskan tog oxå blod för att skicka iväg och kolla järndepåerna(?). Idag ringde nån som hade kollat på mina värden och dom var tydligen urusla. Jag har inte orkat åka till apoteket eller vad det kallas nu för tiden idag. Jag har sovit. Inte bara för att jag är järnfattig utan även för att min tand värker som tusan. Men jag ska inte gå till tandläkaren.

Imorgon blir det en sväng till solbacken för att inhandla piller. Ska även få allergipiller, känns underbart.
Jag trivs med att vara trött och gå och lägga mig när Rocky gör det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0