Äntligen

Har en sjuk liten korv på 7 veckor därför blir det inte mycket bloggande, dagarna går åt till att bära, tömma näsan och lyssna på skrik. Dessutom är kameran utan batteri och jag kan inte hitta laddaren.

Jag har tjatat i säkert 6 månader och äntligen är hyllan jag har tjatat om uppe på väggen, tack! Även om det ingick ett raseiutbrott så var det värt det :)

Alla mina tankar förutom barna går åt till inredning, vill trivas här hemma nu när jag ska vara hemma ett helt år!
På nätterna när jag ammar(hade tänkt sluta men jag snuttammar hela nätterna istället av nån konstig anledning)
så sitter och och drömmer med min IKEAapp och den datortid jag har spenderas på inredningssidor. Jag önskar mig ett antal tusenlappar att bara spendera som jag vill.

Nu har jag snöat in på denna:


från Urban Living

Tittade på Ernst med Rocky ikväll, han gillar Ernst, det gillar jag. Nu vill han bygga ett hus, i stugan med trappor, med en gångbro och han ska borra och skruva och göra det så fint. Ibland så tar han en Ernstpaus, för att bara sitta ner och vara, titta på fina saker och bara njuta. Det har mormor och Ernst lärt honom.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Bröstmjölk i näsan ska tydligen fungera utmärkt.

2010-08-27 @ 15:31:49
Postat av: Hanna

jag har så svårt att få in det i näsan på honom bara, jag kör på koksalt i en spruta, fungerar finfint!

2010-08-27 @ 18:06:28
URL: http://rockansmama.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men he mjölken i sprutan istället?

2010-08-27 @ 20:38:03
Postat av: catta

Den har jag också snöat in mig på! den är superfin=)

2010-08-28 @ 10:19:36
URL: http://skildrandetankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0