Begravning

Blev en hastig begravning här hemma idag. Rocky ropade från sitt rum att det var nåt konstigt med fiskarna. När jag kom in såg jag en liten gul fisk på botten, stendöd. Rocky blev VÄLDIGT ledsen. Jag sa åt honom att man får gråta när någon dör, då brast det för honom och tårarna sprutade. Vi kramades länge.
Jag berättade att man brukar spola ner döda fiskar i toaletten men det vägrade han. Jag offrade en burk med bakpulver och vi sa adjö vid sopnedkastet istället.

Han har gråtit i omgångar hela kvällen.

Vila i frid lilla Gulsvart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mina gulsvarta dog också för ett år sen, jag fällde säkert också någon tår, även om de är fiskar är dem jätte söta.

2010-08-22 @ 02:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0