Akuten

Åker med akuten med min lille sjukling. Han hostar sig lilla och det är farligt för så små pluttar. Sköterskan på sjukvårdsrådgivningen sa att det lät som RS IGEN! Vill slå nån men vet inte vem för ingen jag känner förtjänar ett slag.

Hon frågade om han brukade slita sig i öronen. Och ja det har han börjat med nu när han blev förkyld. Jag har tänkt att han har hittat öronen men hon sa att när dom har ont i dom brukar dom slita sig i dom.

Väntar bara på mamma som ställer upp i ur och skur, André sitter fast på Handlar´n med våran bil så mamma får komma hit och vara med Rocky tills det är sovdags och André kommer hem.

Sist sa dom att vi skulle bli inlagda en vecka om han fick svårt med andningen igen. Men dom kan väl inte lägga in oss över jul? Inte när det tar minutrar att åka dit?








Tomten, jag önskar mig friska barn till jul och hela restan av deras liv! Jag tar gärna allt dom skulle ha fått i dubbel dos bara dom får vara friska och glada barn.





FUCK YOU ALLA BACILLUSKER OCH VIRUS OCH KROSSADE KOTOR OCH ALLT ANNAT SOM INTE ÄR SNÄLLT!!!!

Kommentarer
Postat av: frida

nej men huvva!!:(:( gud va ni har otur!!! hoppas verkligen dom får bli friska och du me och att ni får en mysig jul!!!:9

2010-12-21 @ 18:42:04
URL: http://shooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0