Fläng

Åkte till Apoteket på sjukhuset idag för att hämta masken som inte fanns på något annat apotek. När det äntligen blev min tur var det helt fel grej han hade skrivit ut. Gick till barn och hittade en syrra, alla var på lunch så jag fick följa med till fikarummet och rådfråga syrrorna för dom åt inte med läkarna som var i matsalen. Lämnade alla uppgifter och efter en timme ringde en läkare upp och hade då skrivit ut en Vortex, en sån mask som Rocky hade.
Åkte senare till Apoteket på Solbacken och överöste dom med kärlek, dom har alltid det man behöver hemma. Dom hjälper alltid till dom är alltid trevliga. Dessutom var masken gratis! Igår betalade jag fullt pris på medicinen på Kronans i stan och idag en gratis mask som kostade över 400:-. Konstigt va? Eller är tillbehör gratis?

Båda barnen är bättre, Vinny andas lättare i mina öron och ögon. Rockys hosta ger med sig.
Min rygg blir värre och värre. Äter fortfaranade antiinflammatorisk medicin men det gör så ont runt om kotan som är trasig. Har inte gjort mina övningar mer än tre gånger för jag blir bara värre av att röra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0