Jävligheternas jävligheter

Magsjukan är här.
I lördags blev Rocky dålig, men han kräktes bara på morgonen. På kvällen mådde han bättre.
På söndagsmorgonen var han pigg, under dopet var han lugn.
På söndagskvällen började jag må illa, en minut senare låg jag över toalettstolen.
Har haft så ont i hela kroppen att jag inte har märkt av ryggen.
Nu känner jag mig friskare. Men ryggen är jävligare än vanligt.
I natt åkte André dit.
Min pappa är oxå smittad.
Rocky är fortfarande trött.
På dagis är alla ordinarie fröknar sjuka.

Lillebrorsan mår bra!


Kommentarer
Postat av: frida

men gud!! ni har INTE tur!!! krya på er!!!:)

2010-12-14 @ 18:46:12
URL: http://shooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0