Lugnet före stormen

Har haft en slapp kväll med sovande sjuklig så jag har oxå sovit. Har aldrig haft så lite ont som efter den tuppluren. Men efter att ha packat ihop grejer till morgondagen fick jag ont igen.
Kommer inte att bli kul imorgon men jag har tur, har underbara föräldrar som alltid ställer upp och en sambo som är duktig och har knåpat ihop 7 smörgåstårtor och gör mina tunga jobb.

Hade inte kunnat ha det bättre. Men man känner sig som världens sämsta mamma när man inte kan ta hand om dom små.

Rocky piggnade till ikväll efter lite alvedon och ett par timmars sömn var han Rocky igen.
Det finns hopp för att han ska kunna vara med imorgon, annars ställer Johan upp som barnvakt.

Tack alla fina i min närhet.

Har ett nytt motto i livet. Det är inte Don´t do drugs utan Don´t do UGGs.
Har du ett par halkiga vinterskor? Vi ska skapa en stor bonfire, och bränna UGG´s, dom gör mer skada än nytta.
Idag är det Jessica som har drabbats och jag hörde rykten om en blåslagen Elin oxå.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa jag e blåslagen utav mina uggs har ramlat x antal gånger o de tar bara ondare för varje gång. Men jag har ju haft tur jämnfört med dej iaf din stackare!

2010-12-12 @ 10:59:13
URL: http://elinenbom.blogg.se/
Postat av: frida

jag har ju alltid uggs! hmm kanske får tänka om!?;)



Krya på er och hoppas dopet går bra!!

2010-12-12 @ 11:26:06
URL: http://shooooo.blogg.se/
Postat av: J

Jag har ett par fejkfejkuggs också som är minst lika halkiga, dom får också hamna på brasan.

2010-12-12 @ 12:46:40
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: anna

mina uggs från kina är inte halkiga. Peppar peppar!

2010-12-14 @ 00:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0