Online

Bredbandsbolaget har hört våra böner och nu är vi online igen :) Så farligt har det inte varit.
Jag har bakat klart, alla muffinsar är nu redo att bli cupcakes på söndag? Hur förvarar man cupcakes?
Lördagen kommer att gå åt till smörgåstårtagörning.
Imorgon är det vinterfest på dagis med festklädsel så mormorn agerade barnvakt och jag sprang på stan. Hittade mig ett par skor med höjd. Tur att André är lång. Skulle nog aldrig kunna ha dom när jag har umgänge med mina vänner för jag har bara små vänner.

Sitter och för över filmer från filmkameran. Den ska ut på tradera om ingen här är sugen?

Hojta isf.

Nu blir det soffläge.

Tänkte testa att ta en bild i timmen imorgon för att föreviga våran underbara livsstil. Kan vara kul om jag kommer ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0