Önskar

Jag önskar att jag vore mina föräldrar just nu, dom är i huvudstaden och shoppar idag. Det finns så många butiker jag vill kika in i. Det är 5-6 år sedan jag var där sist. Det är ju skandal, jag borde få åka dit varje år. Men det skulle bli så dyrt. Dom är där på pappas 50årsesa, dom har även varit på storbåt till åland och haft det bra.
Ikväll ska jag hämta dom på flyget. Jag älskar flygplatser! Jag saknar arlanda, det är ännu längre sedan jag var där. Nästa gång jag ska flyga ska jag flyga från eller till Arlanda, spelar ingen roll om det är 5000:-dyrare än Skavsta eller någon annan airport.

Nu ska vi åka iväg och handla lampor till Volvon som ska besiktas. Vi håller våra tummar.

Dagens ordbajsande.

Kommentarer
Postat av: J

Hehe airport...va söt du är.

2010-12-06 @ 12:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0