Tiden står stilla

Här är det fortfarande söndagkväll. Ingenting har hänt sedan i söndags. Vi har turats om att vara sjuka, ingen har som tur var varit sjuk samtidigt som någon annan. Peppar, peppar. Vi har suttit i soffan och tittat på tv, sett film, druckit blåbärssoppa och cola, sovit en stund och myst under täcken. Idag har vi rensat allt vi har spelat i Lego Harry Potter för att börja om från början för att ha någonting att göra. För att inte tråka ihjäl varandra.
Tur att Vinny är snäll, han bara gillar läget med sin nya bästis dockan. Han suger dockan på huvuder och på fötterna och ibland pratar dom med varandra för dockan kan prata den oxå.





Typ så här.


På måndag ska jag till sjukgymnasten. Lät som en väldigt vettig människa. Den vettigaste jag har pratat med på moröbacke. Jag ska få låna en TENS-maskin mot smärtan och få någon liten övning att börja med. Som jag trott så är det ingen hit att bära på tung bebis men mänskliga människan sa att jag har ju ändå inget val. Sant.
Fuskade med pillren imorse och det har jag fått ångra, inte skönt resten av dagen. Och jag vet inte om man vågar be om mer Tradolan, folk kan ju tro att man vill bli knarkare.

Känner mig orolig för hur framtiden ser ut, tänk om jag aldrig blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0