Varför blev det så här?

Man kan ju undra vad jag har gjort för ont för att det skulle bli så här.

Trodde inte att jag skulle överleva smällen. Paniken som bröt ut i mig när jag kvicknade till liggandes på mage i snön och kippa efter luft utan att kunna andas. Tänkte på mina underbara barn, tänkte att jag inte ville bli en grönsak, tänkte på att jag inte vill vara sjukskriven resten av mitt liv och leva på smärtstillande.
Det var hemska minuter där i snön. Jag kommer aldrig mer att gå hemifrån utan telefon.

Nu skakar jag, André säger att det är för att morfinet lämnar kroppen. De närmaste veckorna ska jag överleva på maxdos Alvedon, Dikofenak och Tradolan.

Det är värre än en förlossning för smärtan är total och intensiv och kommer inte i vågor. Dessutom kommer det inget gott ur det här. Eller ja, jag kommer att köpa nya skor. Och ja Jessica, mina UGGs är visst halkiga :)

Jag kan inte ens lyfta Vinny, kan inte bära nåt.

Kan inte sitta, ligga, stå eller andas utan att det värker. Innan jag fick smärtstillande på akuten kunde jag inte andas.
Jag har gråtit floder idag, floder av smärta och oro.

Dom trodde att det bara var en låsning av smällen men det var värre än så. MEN det hade kunnat vara ännu värre.

Tack till min mamma som följde med till akuten och tack till André som kommer att få göra allt här hemma och med barnen de kommande veckorna.

Hur framtiden ser ut vet man ju inte.

Har mailat en sjukgymnast för att kunna träna upp rörlighet och stabilitet i ryggen.

Titta vad fin min storkille var idag på dagisets vinterfest:



Kommentarer
Postat av: frida

nej men shit stackars stackars dig!!:(:(:( Gud fick ONT i magen som tusan då jag läste detta!! huvva!!! krya på dig!!!

2010-12-09 @ 19:50:50
URL: http://shooooo.blogg.se/
Postat av: Mommo till 2 <3

Ja inte är det för att du har gjort nåt ont precis.Då är det så många som skulle drabbas ännu värre!

Oj vad himla fin han är i fin kläderna <3 <3 <3

2010-12-09 @ 22:39:16
URL: http://optimalprimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0