Förvirring

Känner mig förvirrad och oorganiserad för det mesta nu för tiden. Jag försöker att övertala mig själv att det är bebisen som suger de organiserade tankarna ur mig. Jag vet att de egentligen inte har funnits sånna i mitt huvud men man kan ju låtsas.

André frågade just om äggen skulle stå på diskbänken. Svaret blev: Jag har inte ens öppnat kylen idag. Egentligen har jag ingen aning. Igår hittade jag ett mjölkpaket i skafferiet. Jag blev inte förvånad.
Utan att vara gravid har jag bland annat lagt hammaren i kylen.

Idag när vi gick från bilen tog Rocky min almanacka.
Han sa: Mamma jag kan bära den här, annars tappar du bara bort den. Du kan tappa den ute eller var som helst.

Har det gått för långt då?




Jag känner att jag ordbajsar för att jag är för lat för att lägga mig i sängen och sova.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra att tro att det beror på babyn-då kommer det ju att gå över ...om 5 månader!

2010-02-02 @ 08:50:11
URL: http://optimalprimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0