Jag och min iPhone

Idag kom den till min stora förtjusning och förskräckelse.

Öppnade lådan på hallgolvet, redo att starta mitt nya telefonliv.
Jag startade, den ville ha SIMkortet men ingenstans fanns det en lucka.
Jag tog med mig instruktionsboken och satte mig i soffan.
Det var inga instruktioner, det stod bara ladda ner iTunes och koppla in telefonen i datorn.
Jag började ladda och ringde André för hjälp om Simkortsluckan, inget svar.
Ringde min iPhonetaggade bror och han frågade i sin tur sin chef, då hittade jag verktyget.
Det ser ut som ett gem, som man skulle stoppa i ett osynligt hål.
Sedan dess har jag tydligen använt telefonen i 56 minuer, min bror står nog för 54 av dom.
Jag kan ringa, svara när det ringer och smsa. Känns som lagom.

Jag känner att vi är på helt olika nivåer, helt olika årtusenden men det ska nog gå bra ändå.

Nu ska jag fortsätta att tom trycka och försöka förstå mig på iTunes och hur jag flyttar över musik från dator till telefon, vill lycssna på musik på väg till jobbet imorgon.

En bra ringsignal vill jag oxå ha. Tips tack.

Kommentarer
Postat av: Carro

Så fin design du har på bloggen Hanna! Är den ny eller är det jag som är lite efter? ;) hehe

2010-02-16 @ 21:38:08
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Det låter ju hur smidigt som helst, jag får ta och spana lite :) Tack för tipset!

2010-02-16 @ 22:45:47
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0