Barngympa

Idag var det den stora dagen då jag skulle premiärstarta barngympa på Eddahallen. Hela Bhallen, inga åldrar, luddig information, många fina ungar och många trevliga föräldrar.

Mellan 10 och 14(!) skulle jag roa de små, jag hade hoppats att alla föräldrar skulle passa på att träna, stohandla eller dricka kaffe. Men det var bara två som tog sig lite egentid. Lite synd, jag känner mig lite hämmad i lekandet när mammor och pappor tittar på när jag leker med deras barn.

Jag fick många nya kompisar och hoppas att det är någonting som jag kan förtsätta att köra.

I slutet samlades vi i en ring och jag frågade alla barn vad deras favoritlek var, fick många bra svar och lärde mig många nya lekar. Att leka popcorn är visst jättepoppis.
En liten kille svarade att han gillar fotboll och katter.

På vägen hem, eller jag gick åt fel håll eftersom att jag skulle hämta Rocky så halkade jag till och föll på knä. Jag har så fruktansvärt ont i min höft och mina fogar. Vet inte om det är på grund av mycket stående, gående och busande idag men det känns som att det kommer på tok för tidigt.

Nu ska jag snart sova(och önska mig till vanlig vardag utan helger, helger, helger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0