Finväder och klagan

Jag bloggar men inläggen kommer aldrig upp. Underligt.

Kan inte påstå att jag mår bra.
Hade ryggsmärtor som tusan igårkväll, kunde inte röra mig. Rocky var orolig för mig och kunde inte sova.
Vid halv 12 somnade han, jag somnade nån timme senare. Han är så fin, hän längtar efter bebisen och pratar med magen hela dagarna. Nu har han tom letat fram en docka som han leker och sover med.
Bäckenet knakar, magen drar ihop sig, ryggen värker.
Har sovit med en soffkudde mellan mina knän för det gör så ont att lägga ihop benen.
Har inte ätit på ett dygn för att jag mår illa av smärtan.

Nu ska jag ta två Alvedon och må bra resten av dagen för jag tänkte att hela familjen ska ut i solen och mina två pojkar ska få bada.

Kommentarer
Postat av: j

Stackare där...men snart är de över och istället för smärtorna kommer en super söt bäbis!:) Glöm inte skicka ett mess när den är ute:) puss

2010-07-02 @ 10:23:43
URL: http://johannalundman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0