1 vecka kvar

Det är en vecka kvar och alla frågar samma sak: Är du less???
Jag är inte less, jag kan tänka mig att vara gravid 2 veckor till. Det är ju enklare att bära den på magen än att bära den, mata den, torka bajs och vaka hela nätterna.
Sen måste man kånka på massa bebisprylar, man får inte bada, man måste hålla sig i skuggan och istället för en mage full med bebis har man en mage full med fläbb.
Skulle den komma nu skulle jag inte bli ledsen. Slemproppen lossnade nyss så det är ju ett tecken på aktivitet därinne och efter det har det kommit ett par hanterbara värkar. Kan även erkänna att jag börjar bli smått nervös.
Rocky fick ställa upp som magfotograf.
Nu ska jag torka golv, diska och duscha bort dagens solsvett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0