Kalas

En riktig kalasdag! Vi började med att åka till stugan och jag skulle göra klart tårtan, men lyckades bränna och koka krämen så det gick åt skogen.
Sedan var det dags för Rockys första kalas med dagiskompisar. Han hade haft det jättebra men var inte sugen på att följa med mig därifrån.
Sedan hämtade vi upp André och åke till stugan för att fira min pappa igen och äta god kall buffé. Där var vi tills Rocky fick ett riktigt trötthetsutbrott.
Rocky har haft en riktigt jobbig helg med värsta tänkbara humör. Han har sovit och ätit dåligt och mitt humör och tålamod har inte heller varit på topp.
Nu har jag hängt för hans fönster så att det är så mörkt som möjligt på hans rum och jag hoppas att han kan sova ut imorgon så att vi kan vända den här dåliga trenden.
Min slempropp är slut och de riktigt onda värkarna har avtagit så jag hoppas att mitt humör blir bättre och att nätterna blir mindre jobbiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0