O

Jag har bara en massa Ogjorda saker. Obakat, otvättat, oskurat, odiskat, ofött, oroat mig, varit osams, ooooooooooo.

Nu har jag startat tjuvtvätten. Det var 250 harlortar i tvättstugan. Jag tror att det har ramlat ner en hare. Men jag hittade ingen.

Rocky kissade ner sig innan läggdags, 20 liter säkert. Det är inte lätt att hinna till toan när det är Ben10 på tvn.

oOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoO


Bebis är kvar i magen, det värker i otakt och jag nidblöder.
Pratade med en barnmorska idag som sa att det är för att slemproppen är borta och tappen är utplånad. Hon sa att jag borde komma igång idag(pyttsan)eller iaf innan måndag. Vi får väl se.


Kommentarer
Postat av: Mommo

Vi kanske får vara två som fyller år den 28:e!Men för din skull hoppas jag det blir den 27:e!

2010-06-27 @ 00:53:33
URL: http://optimalprimes.blogg.se/
Postat av: Mia

Håll ut... snart blir det ohhh så fin, ohhh vad gott bebisen luktar och ohhh så söta små fötter och händer m.m. Håll ut snart är du i mål, Kram Mia

2010-06-27 @ 11:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0