Pigg

Jag vill bli pigg. Jag vill få tillbax min hörsel, hör fortfarande inget på högerörat.
Det har Rocky lärt sig så när jag säger va kommer han till mitt vänstra öra och pratar.
Det är dock ganska skönt att ingenting höra när man ligger och sover.
Vi bara myser på hemma(jag orkar mig inte ut) medans regnet droppar på fönsterrutorna som var nytvättade en gång. 

Rocky är en mysig prick, på morgonen väcks man av pussar och kramar och mys med stormagen. Han pratar mycket med bebisen och frågar mig tio gånger per dag hur jag riktigt mår.
Han vill att bebisen ska komma ut så att det kan bli sommar och han kan få fylla 4 år.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tycker du såg riktigt pigg ut i torsdags, ta nu hand om dig och de dina. Kram Mia

2010-06-20 @ 20:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0