Sugen

Är så sugen på en god smoothie och bagels med Philadelphiaost och apelsinjuice. Har dock inte någonting som ens liknar någonting som jag är sugen på här hemma så jag får stå ut med mitt sug.
Jag och Rocky har varit på en trevlig tillställning på vitbergsbadet ikväll. Han hade tur för han hade kompisar i samma storlek där.
Årets första dopp.
Och oroa er inte, det var behaglig temp i vattnet så på lördag när dom öppnar kommer det vara härligt. Om solen visar sig.
Jag har fått testa min värktimerapp ikväll. Det drar ihop sig och gör fett myket ont var tionde minut.
Men det bara är nog uppvärmning.
Dessutom har magen bytt skepnad ikväll. Istället för att vara välfylld hänger det löshud under, som en fläbbpåse.
Känns skitskumt med en skinnpåse på undersidan.
Nu ska jag lägga mig och sova.
Jag har just gått in i vecka 39, så här länge har jag aldrig varit gravid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojj,var 10:e minut!Men vad är en fläbbpåse?

2010-06-18 @ 22:39:28
Postat av: karro

Det fick jag med typ en vecka innan födsel=)

2010-06-21 @ 22:20:09
URL: http://karriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0