Trevlig dag i snön

Jag slutade kl 2 idag. Efter letande av täckbyxor som passade lånade jag en skoteroverall på jobbet och sedan drog vi vidare till Hjoggböle där ett par Karlssons väntade med skotrar och trevligt sällskap.
Vi åkte mot en stor backe med en massa packning. På vägen dit flög Rocky av skotern och jag slängde mig efter, men allt gick bra.
Sedan åktes det i backen, André körde fast med skotern riktigt ordentligt och försökte dra loss den med sin tröja...
Vi stekte potacos på elden och hade det mysig tills mörkret trängde sig på och vi var frusna.
På vägen tillbaka åkte Rocky och Julia bob efter skotern. Efter den turen hade lillgubben så ont i tummarna, förmodligen för att han hade hållit så hår i ratten.
En trevlig dag, nu blir det sängen. är fruktansvärt trött i hela kroppen.

Kommentarer
Postat av: J

Tror inte det? Har jag det? man somnar ju som alltid till slut...

2010-03-12 @ 17:25:18
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0