Äntligen

Lillkorven somnade nyss, jag hade tänkt sova tidigt för att jag är så jäkla trött men icke sa nicke. En snabbsväng med diskborsten sen sover jag. Känner att jag måste ut härifrån imorgon. Vi måste byta in Vinnys babysitter så det blir kanske en tur till solbacken på förmiddagen.

Undrar om det är lowcarbhighfatandet som gör mig så trött. Har läst att man kan hamna i tröttsvackor. Men å andra sidan har jag vaknat ett par gånger varje natt och matat lillkillen så det vore ju konstigt om jag inte var trött. Men nu har han sovit två hela nätter och vaknat med lite hosta. Svårt att veta när han är rsfrisk.

Rocky lekte fest på sitt rum ikväll. Jag frågade om han visste vad man gjorde på en fest. Det visste han inte men sa:
-Jag tror att man pussas och kramas med en massa olika människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0