Kyrkan

Låt mig presentera årets pepparkakshus. TADA! En kyrka. Rocky ville ha en kyrka så vi gjorde en.


Nästa år blir det ett slott, men då tror jag att jag gör det helt själv. Då får dom små göra pepparkakor och äta så mycket deg dom vill.

Helgen har varit mycket mysig. Julmusik, camping i vardagsrummet, sovit på golvet och bara har det väldigt härligt. Men Rocky har fått ett humör som är helt galet. Hoppas att det är en fas som går över imorgon. Vet inte om han ska på gympan imorgon eller inte, sist gick det ju inge vidare.

Snart är han hemma, Papi som vi kallar honom. Har fjärilar i magen, det känns bra. Är kanske bra att skicka iväg honom då och då, vi blir så glada då han kommer hem :)



På tisdag kommer prällen som ska döpa Rocky hit, jag undrar om hon kommer att tycka att vi smörar.

Kommentarer
Postat av: frida

döpa rocky?:) vilken fin kyrka!;)

2010-11-29 @ 16:21:12
URL: http://shooooo.blogg.se/
Postat av: Mommon

Jooo rå visst är det Vinny som ska döpas...?

2010-11-29 @ 17:33:36
URL: http://optimalprimes.blogg.se/
Postat av: Anonym

:) Fel, fel :) Vinny ska döpas.

2010-11-29 @ 19:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0