Ni

Ni börjar vara ganska många som kikar in här. Varför kan jag inte förstå, tycker att min blogg är rätt trist. Ett helt vanligt vardagsliv. Jag bloggar för att jag tycker att det är ett lätt sätt att hålla koll på livet. Som en dagbok. Men jag får lite bloggångest. Jag skäms lite för att jag lämar ut mitt liv till folk och jag vet inte ens vem som läser. Ibland dyker det upp någon anonym och smart människa som har någonting att tipsa om.
Det uppskattas!

Själv är jag urusel på att lämna kommentarer på andras bloggar.

Men ett par av er kanske orkar berätta vem ni är?




Kommentarer
Postat av: frida

de är ju super kul att veta lite om vilka som läser ens blogg:) hur många läsare har du?:)



frida heter jag och är 23 år, mamma till moltas (snart 7 månader) hittade hit via din sambos facebook;) känner han lite då han och moltas pappa är vänner!:)



Jag är ju också hemma och är mamma ledig och annars är jag arbetslös! inte så spännande med andra ord!;) hahaha



kram på dig!!

2010-11-12 @ 20:43:05
URL: http://shooooo.blogg.se/
Postat av: Emeli

Hello, jag läser ju din blogg som bekant kanske =)

På tal om en helt annan sak som jag såg du bloggat om tidigare att du aldrig kan se dina blogginlägg. Jag brukar måsta trycka på uppdatera-sidan-knappen innan jag kan se mina inlägg. Fast det kanske du provat =)

Kram

2010-11-15 @ 19:17:46
URL: http://queene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0