Ikea

Imorgon vid 10 susar räcervolvon mot IKEA. Först stannnar den i Luleå för lunch på älskade McDonalds.
Med oss har vi min mamma och barnens mormor. Önskelistan är lång men kontanterna få. Jag tänkte att det är ju faktiskt bättre att åka dit lite då och då. Lite svårt att prioritera. Hyllor och förvaring till Rockys rum är viktigast. Matbord till köket behövs men vi äter aldrig där, vi använder det bara som pysselbord. Laptoparbetsplats känns inte viktigast, jag surfar ju alltid från soffan. Men ett skåp till vardagsrummet behövs. Vi får se vad släpen har i kåpan på hemvägen. Ska lägga upp min önskelista senare. Nu ska sista mysrycket göras. Oxå måste man ju städa så all alla paket kan läggas någonstans.

Myspys

Kommentarer
Postat av: frida

åååå donken och ååååå ikea!:) fan va avis jag blir!!! hoppas ni får en bra dag!!;) shoppa o ät lite åt mig med är du snäll!:)

2010-10-08 @ 22:44:33
URL: http://shooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0