Det nya livet

Jag har börjat med Allévometoden eller vad man nu ska säga. Dricker bara deras soppor och drycker. Tänkte testa i två veckor för att se vad som händer, har inget direkt mål men neråt vill jag. Och att inte äta som en häst i två veckor av sitt liv borde ju faktiskt gå, inte för att jag egentligen äter som en häst i vanliga fall men det är lätt att man stoppar i sig nåt ur kylen eller skafferiet i brist på annat när man bara går hemma.

Idag är det dag 3, dom två första dagarna var jag inte riktigt redo så då fuskade jag med lite frukt och en macka för att jag var så hungrig, eller sugen.


Jag tycker att thaisoppan är riktigt god, en packe med sånna har jag ibland haft på jobbet för att äta till lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0