Drömmen sprack

Min golvläggningsdröm. Pappa ska jobba i helgen, vi får helt enkelt ta det nästa helg. Men just ja då var ju vi upptagna. Aja, den som lever får se för jobba bör man annars dör man. Men det var nog rätt bra för jag vet inte om min förkylning hade pallat golvläggning om jag ska vara ärlig.

Min förkylning pallade inte utflykten jag nyss gjorde. Har handlat gympaskor till Rocky för gympan hans börjar på måndag, nu är han färdigkittad. Hade en värdecheck på Lindex som gick ut idag så jag handlade en för stor pippitröja och en boddy åt vinny, allt på REA! Men blev visst blåst för istället för 50 kronor fick jag 50 öre i rabatt.
Men det märkte jag nu för Rocky blev akut kissnödig på Lindex. Sedan blev det apoteket där jag köpte Babysemp bifidus så nu ska det bli sprutt i bebismagen. Blöjor och annat viktigt var slut så vi sprang en vända på Maxi. Utanför köpte vi en parisare som Rocky snabbt tryckte i sig och till sist blev det en vända på Barnenshus för att köpa större nappflaska till den växande bebin som har fått för lite mat. Jag passade även på att berätta om vår babysitter som vi har haft i 6 veckor som tyget har spruckit på. Nästa vecka får dom in nya i hemska färger men jag får iaf en ny. Och han sa att det inte var den första som reklamerade den.

Nu är jag sååååååååå död. Huvudet spränger och när jag står upp snurrar allt. Näsan rinner och rösten är försvunnen. Det blir soffläge för hela slanten resten av dagen och som tilltugg tar jag vatten och Alvedon.
Imorgon tar jag nog en tur till stugan så att ungarna få köra slut på mormorn istället för mig=)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: catta

Det ligger 3 mil från stan! Ja, drömhuset till drömkarln=P Men vi vill inte heller köpa hus under tiden som jag pluggar. Det skulle bli lite för tufft för Andreas att hålla upp all ekonomi, speviellt med tanke på att det är direktverkande el i huset.. Och det är ju ganska mycket hus att värma upp.. Men visst är det fantastiskt!

2010-09-10 @ 21:54:54
URL: http://skildrandetankar.blogg.se/
Postat av: Heléne

Jag är ju ledig hela helgen jag så ni är så välkomna.Hoppas du är piggare redan:)

2010-09-11 @ 00:42:33
URL: http://optimalprimes.blogg.se/
Postat av: Magda

Jaha där ser man! Världen är liten =) Har André bott där? Krya på dig!

2010-09-11 @ 20:56:07
URL: http://enmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0