Fullt upp

Vi försov oss inte, har flyttat fram dagistiden 30 minuter för att slippa stressa. Det var svårfixat, jag fick lova att vara ute ur byggnaden 14.30. För då är det mellanmål för de andra barnen. Natten har varit tung,kunde först inte sova sedan vaknade Rocky och var rädd vid 2 och klockan 4 fick en hungrig Vinny flytta över till storsängen.

Håller på att tvätta, tvättkorgen gick sönder på vägen ner till tvättstugan. Så all tvätt föll ut över hela trappan. Måste hitta någon vettig tvättkorg snart. Har du en bra? Eller tips på en bra? Ska tåla att bäras upp och ner, fram och tillbaka sisådär 3 gånger i veckan.

Hade planer på att rengöra akvariumet men jag tror att det blir imorgon istället. Idag tar jag torsdagsstädningen och får lite ordning här.

Har tänkt hinna förbi Jessica och hämta min lampa till hallen. Tack, tack.

Igår var Rocky ute på havet och fiskade med sin morfar, som fick två sikar och Rocky har därför beställt grillad sik till middag. Middagen måste vara avklarad halv 5 för kvart över ska vi vara på efyran för då har han Aikidoträning. Han är så peppad och tror att han ska få slåss och skrika "kacksakkaaah". Jag hoppas att pappan har tid att vara med lillebrorn så att jag kan koncentrera mig på storkillen. Men det är ju hockey så jag tvivlar och får ännu en gång bli en överstressad tvåbarnsmamma som tror att hon klarar allt :)

Ska brygga lite kaffe, sedan är det dags för lite action.

Förövrig har jag problem med Andrés present. Vet inte hur jag ska göra och känner att hur jag än gör så blir det både rätt och fel. Blir tokig.

Kommentarer
Postat av: J

Min tvättkorg är en blå IKEApåse. Da shit. Hur gick det med slampan?

2010-09-30 @ 18:31:42
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0