Hosta

Rocky har fruktansvärd hosta och är hemma från dagis idag. Det gör ont i mig varenda gång han skäller till, var 15e sekund sisådär. Efter klockan 17 finns det garanterat hostmedicin att hämta ut på apoteket. Jag ska ta tag i det så kallade hemmet nu. Förstår inte hur det kan se ut som det gör ibland. Nu idag vet jag för jag var tvungen att tokleta Andrés jobbnyckel igår och rev därför ut allt.

Kom på att jag behöver några fina lådor eller korgar i hallen. Det är mössor, vantar, tjocksockar överallt. Behöver minst 3 olika lådor att förvara på hatthyllan. Skulle vara bra om man kunde skriva på dom vad dom inntehåller.


Från Åhlens.

Nyckelskåp och nyckelhängare behöver vi oxå. Men jag tvivlar på att herrn i huset skulle hänga bort sin nyckel. Kanske om han fick en sån här?


Men nyckelskåp behöver vi. Jag hittar bara aldrig något som passar. Det ska vara vitt och inte jättestort.

Kommentarer
Postat av: Heléne

Men vad ska man göra om det inte är några nycklar eller mobilen som är borta?Då har man ju inget att leta efter-hela tiden.

2010-09-21 @ 14:46:17
URL: http://optimalprimes.blogg.se/
Postat av: J

Vart har du hittat nyckelhållaren? Den var superfin! Vill ha!

2010-09-21 @ 23:53:06
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0