Regn och rusk

Vi hade planer på att åka till Sandra idag men istället för att vakna av väckarklockan vaknade jag av att André kom och frågade varför jag inte var vaken. Han fick skynda sig till jobbet och jag fick skynda mig upp för att få igång Rocky som är trögstartad. Vi var 30 minuter sena till dagis. Det var mest för att Rocky hade bestämt sig för att cykla dit och det är mest uppförsbackar så ag fick dra cykeln och han vagnen. När vi kom hem fick Vinny äntligen äta och sedan somnade han. Jag ska göra lite kaffe och leta mysiga tjocksockar för jag fryser. Ska försöka städa idag så att det är fint när mina pojkar kommer hem.

Längtar till imorrn, då ska vi bada med våra bebisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0